3dje...

..nyktra helgen i rad nu!! Whaaaat? ; )
javist, hinner inte mycke annat än att jobba nu faktiskt.. Men de är skoj
jobba torsdag och idag, imorgon och söndag och måndag.. YEAH, va ju de här jag ville så jag ska inte klaga.

Idag började jag 06.00 och slutade 15.00 ;) jisses va jobbigt de va att komma upp..
imorgon börjar jag 17.00 till ??? de kan bli seeent, för jag tobbe och tobbe ska vara i uthyrningen å härja. de är nice..

kan bli bra med pengra till nästa månad faktiskt
Tur att ja har min söta lilla vän som ställer upp på mig ; ) Du e guld värd!

Hepp hepp, idag flyttade märta ut också, KUL ATT DU RINGER SOM DU SKA!! ;O
Jag har nämligen en vän som e kass på att höra av sig ;P haha. men vi gillar henne iallafall
snart snart hoppas vi på en liten willhelm också

jäjä, vaken sen fem imorse, börjar bli lite sliten nu, fundrar på en kvälls rök och sen sova, men vet inte om ja orkar gå ut faktiskt, jävla jobbigt egentligen. fast kan vara värt de kanske.
vet inte vad jag babblar om just nu så vi droppar de här..

Vill även efterlysa min kära vän johanna sjöberg som aldrig ringer eller hör av sig !!! saknar dig och våra rökstunden. jobba inte ihjäl dig nu, finns ett liv utanför viking line ciderella ; )

tack för mig, natti alla jävla nattugglor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0