Bra jävla onödigt!

Har en speciell vän, en väldigt speciell vän,oftast e hon jävligt rolig, men IBLAND får hon till de sådär bra att man vill vrida nacken av henne.. jag lovar att hon bara sitter och garvar åt det också, fast man helst vill få henne att förstå, ibland GÅR DU FÖR LÅNGT! som här om dagen när ja märker att ja får två st sms ifrån helt okända nr. va fan e detta lixom ;O!
Jo då e de hon som gett ut mitt nr på klubb6 som hon själv e medlem på!? Varför ger hon inte ut sitt eget nr om de är så roligt. dessutom var killarna så INNIHELVETE Fula!! hon kunde väl åtminstånde greppa någon som ser bra ut.. jaja..
Ibland e de lite väl onödigt, visst ibland kan de vara skoj, men telefon nr johanna? va tänkte du på.. de är faktiskt något som jag inte har någon lust alls att byta!

om de är någon som känner för att ringa å skälla på henne.. var så god here it comes 076 16 32 666!!!

prov igår som ja skrev , gick väl bra, och imorgon är de vattentestet. går väl bra de med hoppas jag.. kommer säkert glömma något å komma ihåg något. men de löser sig!
Idag ska ja hem till mina kära gravida kvinna, väntar på att hon ska komma hem bara.
Kul att vissa personer hör av sig flera gånger om dagen för att dom saknar mig ;p  känns ändå lite bra! tack!
jaja vi hörs och ses..
Over and out!

på väg till parkbadet igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0