Godkväll eller nå!

Kom hem för en timme sen, har haft teori hela kvällen och inge bad eller livräddning alls. SKÖNT
kikade lite på bilder ifrån 11 september 01, hemska bilder..
att det finns så sjuka människor som vill så illa, för att få uppmärksamhet. aja

Kliver upp kl halv 8 imorgon, dags för en ny dag och nya saker att lära..
vi ska göra lite tävlingar och sånt imorgon, kan bli riktigt kul, synd att man har så förbannat taskig kondis, jajjamen.

Annars e parkbadet ett jävla roligt bad, haha.. vi har grymt kul i gruppen och allt flyter på.
frågan e hur slutprovet kommer gå. vi  har ett på söndag morgon kl 9.
och ett på tisdag eftermiddag kl 17.
De teoretiska provet kommer ju vara helt lugnt, de är bara att läsa å hoppas att man har lyssnat tillräckligt på lektionerna, men på praktiska e de på tid osv.. Jag ÄR nervös, mm för det är jag!

Kanska ska iväg på singing bee på torsdag, haha sjukt kul!
Sen blir de nog en kryss någongång nästa vecka med, måste till cindy och styra upp lite, tss..

Ah men nu har jag vart seriös nog, hoppas johanna inte blir besviken på mig haha..
tjenixen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0