Hej hallåå!

Eftersom johanna har tjatat ett tag på att jag ska skaffa en blogg så gör jag dee nu..

Så johanna, IDAG vaknade jag prick 20 i 12. gick upp och satte på datan, gick också ut med nora och åt frukost. 
Efter det  har ja suttit här med den här jävla bloggen..  och nu om en timme ska jag åka till parkbadet på min utbildning duvet. ja men dåså.. där har du min dag. för ikväll kommer jag somna som en nackad höna på grönbete!
Deee är bara å ringa om du har tråkigt, fast inte mellan 17 och 21!

Kan hända att jag tar det här mera seriöst sen, har ju till och med bild.
tjena

Kommentarer
Postat av: Marcus

DU HAR EN BLOGG ÄLSKLING!! =P

2008-08-28 @ 15:08:18
URL: http://bienvenue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0