hola!

ont trött less sliten irriterad smärta trist ångest nervös.
allt detta i en liten kropp, och bara för ett prov...
Nu tror säkert alla att jag går i skolan och att de är ett enkelt matte prov som man kan göra om, men ikke!
Jag ska ha mitt teoretiska livräddarprov imorgon bitti kl 10, ALLA HÅLLER TUMMARNA!!
E så förbannat nervös, känner att jag har koll på de mesta, men när man börjar läsa så märker man hur lite man faktiskt kommer ihåg av alla dessa lektioner, jösses...

På tisdag kommer jag vara ÄNNU nervösare å ha ÄNNU mera ångest, för då har vi de praktiska provet, vet att allt kommer gå skitbra osv, MEN lyftet.. nu undrar ni säkert vad jag menar, men jo alltså. vi ska lyfta en kille på 90 kg+ upp för en kant ifrån vattnet upp på land..  hur då tänker ni då..
jo jag ska stå uppe på kanten som e ca 40 cm ifrån vattenytan, och killen ligger medvetslös i vattnet, och jag har grepp om hans handleder och ska typ doppa honom å ta fart med hjälp av vattnet så jag kan häva honom upp och lägga honom med halva kroppen på kanten och halva hängandes över kanten, och därefter dra upp benen, den sista biten e INGA problem, men att få upp överkroppen över kanten som dessutom e en bit upp. man får ingen kraft utav att stå böjd över, man får inget grepp av att hålla i stora otympliga handleder, HUR SKA DETTA GÅ?
Klarar man nu inte detta så blir man alltså kuggad, får inget märke och har pröjsat 1200 kr i onödan kan man säga. FÖRSTÅR ni min ångest i de här? :O jaja nog tänkt på de. orkar inte tänka en tanke till om de där, nu har jag de skriftliga att tänka på, så nog suttet vid datorn, back to the books..

Ikväll tänker jag krypa ner med min gravida kompis och lyssna på willhelm och känna hans sparkar emot mitt öra, ah för de tänker jag.. Tjena rå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0