SJUKT LESS

Vad e nu detta.. jag lider utav sjukt mycket tristess..
Finns inget att göra, ingen att umgås med för alla jobbar.
JAG HAR TRÅKIGT!!

Pengar e ett ständigt problem som dyker upp hos mig.. aa så är de.
fick en kass lön, som ja måste leva på denna månad. OCH jag vill inte.
Verkligen inte. Jag vill ha pengar, kunna göra saker och umgås med folk.

Råkade nog även säga bort mig lite igår, vilken inte var meningen. Jag tror att de inte var den bästa tajmingen att säga det på heller :S
Och jag har bett om ursäkt, men personen e fortfarande sur, och de gör mig ledsen, jag kan inte låta bli att bry mig.
Har försökt hela dagen att prata och försöka få personen att förstå , även om det inte bara handlar om det jag sa så får jag skäll för allt, och de förtjänar ja väl med antar jag, vill  bara att things goes back to what they use to be!
Låter desperat, ja vem vet. de är väl kanske det jag e?! sorgligt..

Idag e jag även bakfull, kan vara en av anledningarna till att jag e så nere med.
satt och kolla på utlands resor idag, kostade ca 990 kr till grekland, GE MIG. men som sagt. INTE ens pengar till det.
E de såhär livet ska vara? JÄJÄ sure.. Kan inte ens glädja mig åt att ja faktiskt klarade mitt prov igår, inte ens lite glad faktiskt..

Snälla är det någon som kan hänga upp snaran åt mig?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0