julen är över!

ja nu va den julen över oxå.
ytterligare ett år som bara passerat obemärkt
har man gjort något vettigt detta år då?
jag får väl vara glad för att jag har ett jobb en massa vänner osv ;)

fick förresten jättefina julklappar, en nagelförläningning som jag kanske hoppas att man kan fixa till nyår. och sen fick jag massa hårprodukter som vax och spray och även pulver.
för er som inte vet vad pulver är för något kan jag tala om att det är en röd liten burk som innehåller vitt pulver.
när man försiktigt har i det i hårbotten så står håret precis som man vill. kan ställa upp en tuppkam eller bara få lite volym om man vill de. HELT otrolig hårprodukt. *
fick lite pressentkort på valbo köpcentrum osv med.. lite handukar och trosor och godis med mera. 
lite allt möjligt helt enkelt, mkt andvändbart osv..
 
På julaftoen vaknade jag och hade så jävla ont i svanskotan. fråga inte varför.. men de gjorde ont.
tänkte lixom inget mera på de. tänkte att ja halkat till och typ fått en sträkning eller nå..
sen på juldagen vart de värre.. och värre och värre.. på juldagsnatten kunde ja knapot sova.. visste inte vart jag skulle ta vägen.. men tänkte ändå att de här var väl allt.. och att de skulle bli bättre på annan dagen..
well somnade väl tillslut där på natten.. vaknade på annandagen, visste inte vad jag skulle göra. kunde inte röra mig. hade ont och kunde inte gå rakt.. hade varldens svullnad på svanskotan.. shiiiit.. aja.. grinade en skvätt och trodde att de skulle gå över med ipren.. JO TJENA: nu ligger jag här och ytterligare en dag har gått... funderar starkt på att ta livet av mig nu, nä skämt och sido. vet inte va det är. men har fått bedövningssalva som tycks hjälpa,. och är mkt bättre än ipren. Jädrans om ja inte blir bra till nyår, va gör ja då?? omg.. drack ju inte på juldagen och inte julafton. ville verkligen spara mig till nyår. men tji fick ja för de. jaja..
nu ska ja väl försöka röra mig och byta sida, vilken inte är de lättaste. de lixom spänner under huden utav svullnaden och kliar och sticker.. Jag är en alien! Ps. smärtan har ja aldrig haft förr.skulle nog hellre hugga av mig armen eller nå.

Hepp hepp tjenixen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0