Sleepy dragon

Sitter just nu i björksätra hos christer. Johanna ligger och skriker könsord på britsen just nu
Skriker skrattar och babblar som helvete. de är en fröjd för stackars tatueraren att ha henne som kund. JAJAMEN!

Idag skulle jag jobbat på parkbadet tydligen. de är bra att jag visste de då? vem har satt upp  mig på den tiden?
Jag ska däremot åka upp till hälsocenter och jobba ett par timmar där. Suck!
vakna en kvart innan bussen idag också, jag och johanna hade tydligen snoooozat i 30 min, haha!

Nu ligger hon och pratar om utlänningar på båten, och dom har ungefär samma uppfattning om dom också.
själv sitter jag här och kollar på w.a.s.p konsert ;P (tänkte stava det konsär) HAHA!

jaha. nu har märta varit borta i 4 dagar. jisses, tiden går fort, jäkligt fort..
och nu är de 3dje advent, och missade lucian igår KUL! första året på 21 år som jamissat de. KALAS!

Försökte febrilt ringa och väcka sjöberg igår också, vart ganska sent i fredags så jag tänkte att hon skulle vakna vid 12 eftersom ja va sjuk och ensam..men ikke.. men tillslut kl 4 ringer stjärnan och säger att vi ska in till bettan och käka tacos och dricka vin.. jahapp. taggat värre.
så de slutar iallafall med att johanna har världens äckligaste vin, carro såg ut som en bitch och bettan var cool!
Träffade även två riksmongon igår, den ena normalare än den andra iallafall..och lite hopp finns de kanske där!
Man är väl  inte helt och fullt normal själv heller kanske...men de visar sig hur pass skruvad du e! haha..
men kåtast fick ja väl vara då iallafall.
efter en stund hos betts delade vi upp oss och hamnade på mc gills efter en smärre genväg!
träffade otto och almaza, Riktigt trevligt. otippat också.
men vem har kommit på den geniala iden att puben ska stänga kl 1 ???? för helvete lortlund!
jaja, knata iallafall till donken och åt lite käk, gick till bussen och frös arslet av sig och sen hem och sovlund.
förutom att ja tänkte att jag ville titta på kung fu panda, MEN somna efter att johanna garva i 45 min åt INGENTING. TRÖTTLUND! nu är de skrivkramp i handlederna, hörs då.
Tjena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0