tokförkyld och trött

Fortfarande förkyld, de vägrara lixom släppa, frågan e om ja kommer bli såhär nu hela vintern som ja brukar?
Var längesen jag tränade nu, längesen jag jobbade och längesen märta åkte :S

Ensam varje kväll rtyp, inte trött men samtidigt skittrött.. Lägenheten är förstor, den är förliten, den är för lortig den är för ren.. PANIK!!
sitter hemma hos mamma och pappa nu, där jag känner mig hemma, med min säng och mina saker. allt bara försvinner i lägenheten, har ingen koll alls på prylarna.. När ska ja kunna skaffa mig något eget då ?
Fortsätta leta och hoppas på att något dyker upp!
Idag tänkte jag åka in till gävle och hälsa på henke, beroende på om han vill och när han vaknar. för tydligen så var han vaken hela natten, somnade väl precis nyss tror ja, för han svarar inte på msn! haha.. sikket pucko
Tror han skulle på nå hårmodells tjossan också, verkar väl inte så smart de då isf!
A men annars så vet ja väl inte , sitta i min lägnehet och dö kanske, va sägs om de? Nä men ja är inte bitter!
BITTERFITTA!

har inge mat hemma och inga pengar.. så vad ska ja göra, jo ja svälter mig själv till döds, va sägs om de. eller iallafall 10 kg mindre, skulle väl vara skönt. slippa gå omkring som ett fetto hela livet..
HAHA.. egentligen va ja inte på så dåligt humör faktiskt. men blev de när ja satte mig vid datan. alla dessa idioter som finns.. haha..
kanske kanske inte.
undra om man ska ta med sig datan upp till lägenheten, undra om de finns nå bredband man kan tatta utav där ? Folk e ju sånna puckon så dom fattar inte att man måste spärra sitt bredband så andra inte kan komma åt de ;D men de är bra för mig, för då kan ja sitta där hemma vid datan ist för att åka hit varje dag ;D jajjamensan! fast nu är ja knappt här varje dag heller..

snart är de jul, ja har inte handla en julklapp än. vafaaaaan! som vanligt.
så ja måste alltså åka in dagen innan julafton och gå där bland folk som e som idioter.
Hoppas verkligen att mammi vill åka till falun med mig då, skulle betyda så mkt att slippa åka till hysterikensvärld VALBO KÖPCENTRUM!! jaja. de lörser sig. vet ju vad jag ska köpa osv. bara inte riktigt haft pengar.
Tur att man har en liten familj. HÖHÖ! jaja.. nu ska ja väl kila vidare. kanske lägga mig å kika på tv. lät väl inte helt fel. kl e ju bara 20 i två. så om man ska få något gjort då kasnke.. skulle ha tvätta me. men vem orkar de då? jo men lina skjuter upp hela livet så hon kan ligga på soffan och tycka synd om sig själv. JÄJÄ RIGHT!

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0