well well

Imorgon åker märta till kanada :S ledsamt..
Hoppas att hon får de superduper där och att hon kommer hem lycklig.
jag hoppas bara på de bästa för dig vännen, efter allt du gått igenom, eller som hon skulle ha sagt, after everything i´v been trough!

De är jobb som gäller. gick upp 9 idag, bra gjort utav mig, satte på tvn och gjorde mig i ordning.
11 gick ja ner på banken och fixade lite, och nu sitter ja hemma hos mor och har betalat den sista räkningen, kommer ju flera om någon dag, SUCK!

Jul är snart här, och ja vet inte vad jag ska köpa till någon, ja vet vad mormor och morfar ska få, de är väl de ända!
Sen får man ju inte lön förrns den 23e heller. måste in till gävle och fixa med pass.
För vi fick den geniala iden att vi skulle åka till dublin, marre och jag!  ;D hört att grabbarna är helt ok där! GE MIG!

Annars så ska ja visa lite bilden sen ja gadda mig.. ohyes!
puss så länge,


God Jul ;P


Mycket skönt, jag är väl rätt nöjd att man genomförde de där! ;)

och sådär blev resultatet, halvsvullen osv, me likey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0