Work work work

ja vilka roliga rubriker jag har, noll fantasi, jaja..

Imorse drog min kära sambo iväg till kanada :S jävligt ledsamt, för när ja kommer hem ikväll så är de ingen som skriker hej på mig och är allmännt dryg ;d
men ja vänjer mig väl. har ju massor att göra. skulle behöva sätta upp en tvätt tid, men förstår ni hur jobbigt de är eller? mmh.. och sen jobbar ja ju nästan varje dag.. fick även två extra tider, lördag pbadet och söndag hälsocenter.
så nog har ja att göra allt. ledig tors fre vad ja vet iallafall, men som sagt, de ändras ju hela tiden..

ikväll kommer min fru hem, men va spelar de för roll då, hon ska ju iallafall bara sova och sova i ett par dygn nu..
har boka tatuerings tid till henne kl 11 på söndag, yes. meen va spelar de för roll då? de är ju på söndag, och då jobbar ja ju på HC, så hela den dagen e ju också förstörd. ska försöka få med mig min kära vän att typ sitta i massage stolen i tre timmar när ja jobbar då , så får man lite sällskap. jaja..

Ikväll blir de städ för min del, är ju som sagt ledig imorgon, kanske man får besök eller så. vem vet. jaja.. hej å hå.
NU är de spinning på schemat, vi hörs och ses. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0