workoholic

Har väl blivit en hel del sen sist..
vart å handla med johanna på hennes ledighet
hunnit med att dricka mig full två dagar med.. och sen även jobbar..
som en dåre har jag jobbat.. men de känns bra för annaras hade min december lön blivit så fin som den vart ändå!
aja.. haft skoj osv.
 snart ska ja jobba igen, och jobbar även annandagen och sen 13dagsafton.
Kommer jobba en hel del. hoppas på att någon bli sjuk och att ja får jobba mycket, brukar ju bli så trots allt! ;)

har även fått nys om en ny lägenhet, en etta på 27 kvm i sandviken, som en polare ska sälja! tackar!

Måste bara påpeka att johanna har köpt världens fulaste stövlar. vänta och se!
Nykter i helgen, jobbar både fredag och lördag. ikväll ville de bli kharma, men de ville inte riktigt varken mitt jobb eller min plånbok. attans :S
jaja.. men vi hörs väl å så vidare.
 Puss å heeej..




Mina och johannas nyinköpta skor.. Mina va lite mindre diskreta kanske ;)



JOhanna - alkohbrallan ;D

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0