God Jul

hej alla barn nu är det barnprogram. eller?

ja kl är nu halv 5. har inte fått något vettigt gjort idag.
massa hantverkare som sätter upp bänkar och skit hemma hos oss.. så vi kan lixom inte vara där
märta å andra sidan är ju i storstaden och kollar på fula gubbar i riksdagen ;D haha
ska nog ner och träna lite idag, otaggad igår. men de löser sig nog!
Helgen var bra, lite partaj och lite jävla soffliggandes.
Ihelgen som kommer nu blir otroligt lugn, jag jobbar heeela helgen.
men min kära mor ska bjuda på thaimat på fredagkväll, mumms..
annars e väl livet som vanligt, försöker dock förjäves att hitta en lägenhet som kan passa mig, men de FINNS inga.
Just som ja faktiskt trodde att allt skulle lösa sig så skiter de sig igen, attans.. men förhoppningsvis så kanske man har tur å får tag på nå hyfsat billig 2a då ? hm. någon som vet??

Nästa helg blir jag ensam hemma  :S min kära sambo ska iväg till byssel tänkte jag säga, nä men dublin blev de ;)
Så va ska lina hitta på då? hmm
och den tionde så sticker hon iväg till kanada en månad över jul och nyår, då får ja också vara helt själv. men som sagt. jag trivs osv, men de kommer bli eeeenssaaaammmmt ;) Hoppas jag får jobba mycket! hihi

Shiiit snart är de fanemej jul också ;) haha
glad påsk..

Näe men om man ska ta och gå upp och käka lite då, sitter ju på familjens högkvarter eftersom ja inte har något bredband eftersom ja tycker de är onödigt nu när ja vill flytta  :D aja. de är som de är :D vi hörs och ses.
peace out!

en helt vanlig dag..



Ser ut som att ja gjort nå konstigt ingrepp på läpparna ;D hahaha




Lina har vart full som vanligt, och här med sofia, en gammal klasskompis jag träffade ute ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0