Halloween is over

Thank you!!! hahaa.. va nog den roligaste förfesten ever!
Började dagen med att jobba, 10 till 5 och gjorde mig i ordning på jobbet :D haha
Drog vidare till carina och satte på mig peruken .. haha den snyggaste ever ja lovar!!
Sen vidare till jernvallen och spela bowling - disco bowling ;D ja va inte sämst iallafall. de va härligt.
Sen drog vi vidare till tobbe ;D haha med lite ovilja så gav han med sig! haha
Efter de drog vi vidare till lobby och krogen. jävlar va party de va där då! Rilly kul! annars så kommer ja väl ihåg bitar av kvällen, några svarta luckor, men de hör till! haha.. kommer väl kort lite senare, eller på min bilddagbok - Lilafowel

Ikväll ska ja fixa med märta och sen sola, kan behövas. känner att färgen försvinner fort!
Imorgon e ja me ledig, då ska ja passa på att handla nästan. för de är tomt i vårat kylskåp, om vi NÅGONSIN får flytta in. för målaren/tapetseraren är nog de segaste jag någonsin träffat på. tagit en vecka att spackla väggar. undra va han gör egentligen.. tur att vi inte betalar per timme! ;) haha


Jaja. nu orkar ja inte sitta här längre.
Puss å kram Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0