hobbynegrar och partyhoror!

Sitter på hallonfallet igen. var ett tag sen nu, måste ju hålla sig uppdaterad haha..
Onsdags var jag och märta ut på steeltown, spela biljard och drack sjukt billig öl-vatten!
Tillsist så fick vi sällskap av johanna, och de va väl ungefär då man börja spåra ur! haha
vi gick vidare till 8ball och hävde tydligen i oss mera..


Den här fick jag av min kära vän johanna...


Efter den så slutar kvällen ungefär såhär ;D tack johanna! tack!

jaja vi drog iallafall till kharma efter 8an, märta drog på sitt lilla äventyr själv. Hon knatade in på krogen kvar i 2 haha.
Johanna hade lovat att ta med mig hem den kvällen ;D hahah riktigt så blev de inte.
vi vaknade hemma hos marcus, gick till donken och åt bakfyllemat och sen hem och SOOOOV!!

I lördags fyllde märta 21, så vi hade lite kalas här på dagen, chris kom förbi och lagade super god mat.
Märta fick för sig att de va kyckling när de var kött ;D haha
Efter de kom lasfamiljas och lirade lite guitarhero ;D riktigt skoj.
när dom sen drog korkade vi upp och gjorde oss iordning för fest ;D märta vart fyllast ever! HAHAH..

Så här kan de se ut!

eller.....

så dricker man direkt ur bangindabox ;D hahaha


Kvällen var helt ok, var faktiskt stadig på benen osv. så vi hörs och ses.
nu är de dags att ta tag i träningen osv. vinet får vänta tills jul ;D

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0