Hopplöst

Suck och stön!
Haft en rolig dag på jobbet som vanligt.
Alla skrattar, de är fredag och jag jobbar GÄRNA över ett par timmar för mina kära vänners skull!
Ikväll blir det kina mat och gym med mami, herrigud ja tror ja svimmar!
Btw, kan inte släppa det här, har så jävla svårt att låta bli bara...
Men jag vill inte vara den som tjatar och håller på, så helt enkelt. NU ska ja lägga om min strategi lite granna.
Ja skiter i det helt enkelt, visst sure, ja ger aldrig upp, aldrig nånsin, men hur kul e de att hålla på utan minsta lilla respons tillbaka? ja kan väl tjata tills folks öron blöder, men den bilden utav mig vill jag inte att personen ska få.
Så nu drar Lina sig tillbaka in i sitt skal och låser om sig, vill inte bli förnedrad utnyttjad och bortkastad igen, gång på gång på gång. Det säkra före de osäkra, eller hur?
Och om personen ifråga ser och läser, och känner sig lite träffad, vilket kanske är ganska svårt eftersom jag skriver lite konstigt så hör av dig om du e intresserad, annars... skit i det! OCH DU, ja e nog lite intresserad iaf, fast bara lite ;) 

Nu har jag sagt mitt, puh, gnällspik!
En timme kvar innan mamma slutar, jisses kommer hungra ihjäl innan hon får fingrarna ur arslet å slutar..
Sen efter de blir de åka hem till lägenheten å packa innebandysakerna inför imorgon.
Playitbaby,yeah!  haha

Och du , ha så skoj ikväll. ta de lungt och ring mig imorgon bra tack hej!

Johan min baby, tack för att du finns och att jag ändå har dig, du e bra du vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0