batongdjungeln

Jobbade igår mellan 9 och 15. skönt att få sluta i tid..
Fick för mig att ja skulle basta igår, så innan jag åkte till märta vart de en sväng där.. Duschen kunde inte heller komma mera lägligt, haha lortgroda ! :)
Drog hem till märta för lite moraliskmatstöd ;P kunde väl behövas eftersom man går hungrig 24/7!
Vi kikade igenom två skivor sex and the city och där emellan kom de ett sms då och då ;P ganska trevligt faktiskt, vet dock inte om jag blev nå klokare på det ;)

Nu fick Lina panik så jag fortsätter på denna blogg. Eller nääää, vågar inte!


JAJA hela skiten raderades.. orkar inte skriva om de..
SEX AND THE CITY HERE WE COME

Slutar om en timme. då blir de hemgång.. tack å bock, nästa stock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0