Förtvivlad

It feels like tonight. bra låt.
Jag komme aldrig ur den här svackan.. känns som om ja alltid e ledsen.
När jag jobbar är jag glad, när jag är med vänner är jag glad. men såfort jag bli ensam så känns allt så mkt tyngre..
När ska ja känna mig glad på allvar.. när ska jag må bättre igen?
Ser förjävlig ut i ansiktet också, UNDRA om de kommer innifrån? mm mkt möjligt.
Har ingen lust med folk som tycker synd om mig eller daltar med mig, Det är ingen ide, då kommer jag bara bli förbannad.... Men som en vän sa en gång.. Man måste ner och grisa i skiten för att ta sig upp på toppen.
Det är dit jag siktar, toppen för fack sejk!!!! jaja..
Tror nog att jag har gått ner en jädra massa i vikt också :S inga byxor passar längre, och det gör ont i höftbenen när byxorna skär in :S och jag känner mig allmännt skitstor och svullen, trots allt detta..
Snälla någon, skjut mig i huvet eller kom och ta mig härifrån!!!


Jag och märta i helgen hemma hos lirkus... My sweet friend!






Du Lilla söta, idag får vi reda på vad som hände med dig!
Ett riktigt avslut kanske?
Jag sa farväl åt dig i söndags, fast de gjorde ont, det gjorde riktigt ont, försökte visa mig stark framför din mamma, men jag kunde inte rå för det, livet är orättvist och jag hoppas att du får ett bättre liv nu.
Vi saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0