hallonfallet 19

Där sitter jag just nu ;D e hemma en sväng å tänkte kika till min nyopererade hund.. Gobit.
hon vill inte ens titta på mig, undra hur hon mår. Låtsas sova när man pratar med henne !
En annan sak som e jobbigt. min nära vän och sambo!
jag önskar jag kunde hjälpa dig. önskar verkligen att ja kunde säga läkande ord, eller göra något för att du ska må bättre. Men det finns inget som jag kan göra för att lindra din smärta och din sorg. vi alla tänker på honom, vi vill att han skulle finnas vid dig i din famn! Tillsamman ska vi klara det här! Och tills vidare får du kämpa på, du har en styrka ingen annan kan tänkas ha!! Jag finns här vid sidan av dig, varje dag!

ja, som sagt, har inte haft internet på en vecka, eftersom ja inte e hemma knappt..
vaknade imorse vid halv 10 tiden. gick upp och tog lite frukost (Gammal pizza)..
Gick hit och började kika igenom allt som ska betalas och göras! ajamensan!

Ihelgen blir de lugnt, finns inget som man kan göra och ja har ingen lust att göra det hellr, så deså!
kunde ju vart nice med en film eller så, men who cares!
Blir nog ensam i lägenheten i helgen verkar de som.
kaske hälsar på madde å spelar innebandy o jobbar.. ja de låter bra!

Halloweenparty på jernvallen med jobbet, kan bli hur kul som helst? eller..
bara jag håller snattran när ja druckit i mig lite.. Hoppas på de. om inte annat får man ta de lungt.
Tjena hejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0