Innebandylördag!

har väl precis kommit hem nästan.. och de till ett tomt hus.. frågan e vart alla e?
har inte orka duscha än, spelat innebandy! ;)
kan vara hela veckans höjdpunkt ;P satte en i kassen efter MÅNGA om och men..
ja måste nog ta och styra upp de här med siktet.. för målet vart även på ett misstag. Ikke godkännt..
kul att så mkt folk vill komma, faktiskt!

har väl börja med min lilla diet nu, får vi se om ja orkar och kan hålla i ;) isf blir de nice..
sitter å kikar på musikmaskinen , vilket suger. Annar e de ice ventura eller stjärnor på is, och inget av dom två programen e väl sådär super att kika på.. skit också, nu gick mitt liv i bitar. haha
Lyssnade på radion idag när jag och far min åkte till bror, dom intervjuade ungdomar ang dator och telefon.
de visar sig att Ingen av dom som blev intervjuvade kunde klara sig utan dator / mobil i ett dygn, WHAT? ett enda dygn.
vart fan e vi påväg egentligen. hur illa e de fatt med dagen ungar? kan man vara så beroende..
Vafan cykla ner på stan och möts där ist , eller ring på hemtelefonen och åk ner å käka mat.. någont annat an cs wow quake poker eller dyrligt måste väl finnas att göra..
har för övrigt inte gjort annat idag än att sitta i kungsgården i världens skönaste soffa och chatta med mina viktiga kompisar på den här datan som ja inte klarar mig utan.. jisses.. bror min e väl lika fast han med, eller båda bröderna.. För den lilla sov hos den stora, och dom va uppe till 2 å lirade emot varann igår.. HAR MAN LIV DÅ? ;) kul grabbar, bra där!

Imorgon är de jobb som gäller, inge vidare sugen.
Men först är de en dusch som gäller, tagga till nu för helvete..
baggen gjorde annars en sjukt bra match idag ;P de tackar vi får.
Nu back to tvn!
Bye


Tänker på dig, alltid och jämt, nästan iallafall ;P
Du finns hos mig varje dag! <3 Lots Of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0