Jag saknar!

Sitter på jobbet.. skulle bara jobba måndag tisdag här på hälsocenter.. men Helt plötsligt så fick ja en dag till.
helt ok ändå! .. så det gör absolut ingenting om jag är här ett par tre timmar idag heller..
Prata med johanna för ett par timmar sen, verkar lite less? ja vi får ta å prata lite senare.. för just nu är de lite mkt att stå i!
Årets nyhet, Lina har skaffat sig en sambo! Trodde inte det skulle hända än på flera år men here it comes ;)
Vi har den bästa relationen och allt fungerar bra.. fundera på de ni ;)

Träffade niklas igår igen. alltid skoj, fast igår var jag otroligt trött :S inge vidare roligt sällskap då kan jag tänka mig!
näe ja ber om ursäkt för det faktiskt, får skärpa mig om jag har turen att de blir flera gånger..
Och han får sluta upp med att dyka in så sent!!! jajjamen!

Imorgon är jag ledig, då blir det till att åka till mamma och pappa å hämta alla mina saker som jag behöver till lägenheten.. Kläder först å främst.. har ju typ halva bohagen där redan. de nödvändigaste.
Frågan e om man ska ta med sig datan? annars kommer ja ju aldrig kunna sitta på msn eller efterfesten mer..OHNOOOOO :)!

Jag saknar verkligen sommaren.. Värmen och känslan man får av att vakna med solen i ögonen!
Veta att man är ledig och att man kan ta sin filt och åka till stranden och spendera en hel dag!
Eller efter jobbet när man går ut på baksidan och somnar i solstolen tills det blir för kallt så man vaknar!
Alla saker som man faktiskt kan göra. slippa sätta på sig tjocka jackor och skor..
Gå ut på sommarkvällen och dricka ett par öl på en mysig uteservering.. JAG SAKNAR!!

på tal om något annat..
Är jag beroende?
När vet man om det blir för mycket, och vad gör man åt det?
Vill verkligen inte älta detta i mitt huvud dygnet runt, vem orkar med mig då lixom ?
Vad gör jag av mina tankar och funderingar då?
Jaaaaa men GÅ TILL EN PSYKOLOG FÖR HELVETE!!!!
haha.. ah men please! ( : D )

Måste ta tag i städningen också, verkar bra att få 80 kr timmer för att sitta på arslet å skriva blogg.
Tja why not!

Vi tänker på dig every single day!
och det känns bra att skriva det. så de så!<3   |  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0