Just a little bit more!

Snälla, ja orkar inte jobba mera nu! :S har inte haft en ledig dag på skitlänge känns de som, inte en hel dag iallafall..
skulle bara vela krypa ner under täcket med en FEEET måltid!
ja är så hungrig hela tiden.. bara fem dagar kvar nu, sen jävlar är de dags att käka mat igen! Längtar verkligen!!

Helgen som vart.. hmm, fredags jobbade jag 06-14 sen gjorde jag och märta inget alls, fick sällskap på kvällen en stund utav kim och lasse, spelade vem vill bli miljonär, men inte fan fick ja nå pengar heller :S !
Dom drog vidare till krogen och vi somnade nästan bums!

Igår sov ja läääänge, va inge skönt, faktiskt 12 timmar blev det nog, helt slut i kroppen!
Spelade innebandy på kvällen i en och en halv timme, bra gjort utav mig, fortfarande inge träningsvärk, hmm!
däremot e mitt öga rött som blooood, för ja fick en klubba rakt på, bra där! känns som satan faktiskt, men ja grina inte ;P haha.. va gör man inte för laget lixom, fortsatte spela och såg lite suddigt bara.. men 4 mål å massa ass.. De lönar sig att träna!

Ikväll sitter jag på jobbet.. iiigen, jajjamensan!
så skoj som de bara kan bli! Hoppas tiden går fort. vill hem
Fast iof, imorgon jobbar ja med. den drygaste tiden utav alla tider.. 14.30 till 21 eller nå sånt!
jaja, pengar iallafall, och något annat att tänka på än mat!
Nästa helg e man nykter igen, tro de eller ej.. sen äre fest! ;) JÄÄÄVLAR va full ja ska va.. två veckor i sträck tror ja!!

Nä men nu ska ja göra nå nytta kanske..
Hörs då.. eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0