Shopoholic!

AAH tjena..
vart i gävle idag med tiffy som ja inte träffat på hundra år ;P de va nice..
ja har typ handla slut på alla mina pengar nu ;D bra där!
skulle ju bara ha typ leggings.
men de blev hundra par leggings och massa annat ;P så nu kan man vänta in vintern med varma ben iallafall.. OCH SNYGGA SKOR! SÅ JÄVLA SNYGGA SKOR HAR JA KÖPT! ;D
Imorgon lät de som ut gång, faast för ska ja jobba och sen göra mig i ordning.. får vi väl se hur långt ja kommer oh hur mkt ja orkar ;D trots allt skitjobbigt :)
I helgen e de halloween och min dräckt som ja beställde på internet hinner inte komma :S
Så ja får gå näck på personalfesten. eller så får ja heltenkelt komma på förfesten bara, och sen gå ut.. inte följa med på bowlingen ;D jaja man vet ävl aldrig
Imorgon ska ja jobba. igen. fast bara tre timmar, hur skönt som helst. sen vart ja tydligen ledig på torsdag.
Dags att ta sig en titt på kharma å kika hur fan läget är på de stället, dom hade tydligen gjort om igen och trubadur osv.. de kan också bli jävla nice .. bäst att inte dricka för mkt oh hålla i dom sista örena man har!

Kommer ni ihåg den där lilla serien som fanns i böcker i skolan spara å slösa!
ja jag är då iallafll den där stackars slösa som aldrig kan göra något i slutet av månden för att hon brännt upp alla jävla kulor innan.. BRA DÄR!
jaja hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0