The past, now and the future!

Sitter på jobbet idag igen.. har kommit fram till att ja bara vart ledig i 2 dagar på 7.. Fast ja jobbar extra..
De är super och jättekul ;P trivs på hälsocenter trots allt..
Parkbadet e som vanligt hur bra som helst..

Jag och märta satt och diskutera Bloggar igår.. varför har man en blogg?
är de för sin egen skull eller för andras?
Hon fick för sig att hon skulle göra en alldelens egen sån här om dagen, och hon visste inte vad man skulle skriva.
Frågan e vafan som e intressant? mitt liv e väl inte direkt som i en bok eller film ? händer inte alltid spännande saker varje dag.. e mitt liv mindre innehållsrikt för det?
jaja who gives a shit!?

var uppe hos märta igår och kikade på andra säsongen av sex and the city. Man har nog redan sett alla avsnitt 20 gånger, om inte flera.. fortfarande lika bra. ska dra igång tredje idag.. Min käraste har ju boxen ;) Senblir de fiiiilmen! hahah giirrlylicious ! :)

Fick sällskap igår natt av en väktare ;P Riktigt kul att ses igen, känns inte som om det vore så längesen som det ändå är.
Han såg ut att må bra! :) Hoppas kanske på att vi ses en sväng inatt med? om ja orkar hålla mig vaken!

Nu ska ja ta å jobba vidare här, de är ganska dött. men något borde man kunna få gjort !
Mycket pass ikväll, och de betyder mkt folk..

Come and move me baby! ;)

Hos dig e jag stark, hos dig e jag underbar..
hos dig har jag allt.. vågar jag stanna kvar.
När du inte ser, när du inte rör mig
kan du ha hittat någon annan.. säg nu hur du ser mig.
jag undrar om du hade kraft att ge dig av. eller mod att stanna kvar.
våga bygga på något nytt. jag undrar om du
har kunna ge och kunna ta. kunna öppna dig som jag
våga vara här och nu.. för allt jag kräver e ett svar..
- Wiliam 080901-080901  ╬

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0