Time To Move On!

Yes, nu har jag precis avslutat ett kapitel i mitt liv och precis klivit in i ett annat!
känns jättebra och super skönt att något går frammåt.
Har halvt som halvt flyttat in hos min kära vän Märta! Hon e snäll som låter mig sova där brevid.
Trots att jag ser läskig ut när jag sover! kan väl inte rå för att ja inte tål dun och måste sova med munnen öppen ;P haha

För övrigt så tror min kära vän att snor kommer ifrån hjärnan! Bra där !;P

Sitter hemma nu, tänkte kika över bankpengar och lite sånt, sen börja ta fram resväskan och packa ihop mitt lilla krypin!
Blir mest kläder och sånt skit, känner väl inte för att ta med mig hela mitt bohage, vill kunna ha något om ja måste åka hem osv också!
Börja jobba 6 imorse, somnade runt 12- halv 1.
Fick inte så mkt sömn idag, så kommer däcka som en klubbad säl ikväll!
Imorogn e de innebandy som gäller, SÅ JÄVLA KUL! ;)

Nu har de gått en vecka utav min diet också, vi får se hur mkt de funkat på mig, ska kika upp de senare idag efter att ja packat och gjort allt klart inför allt..
Jag märta lasse och Kim var till sandviken igår och shoppade, elle rjag och märta mest !;)
fick för mig att ja behövde mascara, så en dior mascara för 255 kr och en max factor för 129 vart de ;P
Gosse va bra dior va, verkligen att rekomendera om man vill ha separerade LÅNGA ögonfransar, dom verkligen blir suuuper långa som på tvn när dom har lösögonfransar;P Den kostar lite osv, men den är bra!

Ikväll blir de väl tvn, för vi får ju inte äta något gott till, känns lite tråkigt, men snart är det över, och då är man förhoppningsvis nöjd.. Suget efter mat eller socker har inte riktgit försvunnit än, man är sugen men låter duktigt bli!
hörde ryktas om fest på jobbet ikväll med, men som vanlgit så vet man ingenting  ;) haha va nog i en annan värld idag !

Nu har ja inge mera att säga..
har kommer lite pix ifrån mig och martha ;P over and out!

jag och min brud!jag och min brud!jag och min brud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0