Då var natten över!

- och faktiskt så vart de inte så tokigt ; )
Hittade ett bra tvn program som höll mig vaken till frammåt 2 inatt.
sen somnade Lina gott på soffan och tjillivippen så va klockan 10.30!
De kändes helt underbart.. men drömmarna var inte så trevliga.
Börjat med nå konstigt, drömmer om spöken?! de får jag nog tacka johanna halvarsson för.
Spökfanatiker och spökexpert. hon har berättat mkt trevliga historier, och lättpåverkad som jag är så har jag visst tagit åt mig av allt och nu attackerar dom mig i drömmarnas värld. TACK FÖR DEEH!
Som tur va så vaknade jag inte inatt och skräckslaget inser att jag ligger själv och sover. nädå. de va skönt.

Nu sitter jag och väntar på att frida ska ringa till mig, och att hon ska vara klar på skatteverket.
ja borde också kirra lite ärenden på stan, men de känns som om jag skjuter upp de HEEELA tiden!?!
Mkt dåligt av mig, för ja behöver verkligen detta. spara spara spara kallas de.

Imorgon blir de först parkbadet en sväng och sen ska jag och johanna till valbo och kika lite.
Hoppas att jag hittar något och att de löser sig med saker och ting.
helgen kan bli mkt intressant, kan inte förtella så mkt om de, men hoppas att vi får skoj alla!

Näe nu ska ja käka frukost och sen blir de stan eller slappa. jäjä.
Hörs å ses. tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0