dagen rubrik

Skoj helg.. mkt vänner och lite alkohol.
var upp till högbo en sväng och umgicks med ett gäng nötter.
Riktigt skoj med allt som hände.
sen vidare ner på stan, vi började så pass tidigt så allt vart lixom förskjutet..
Kl halv 10 gick jag och hedblom ner på steeltown medans alla andra gick på lobby (!)
Halv 10 ? ;) haha..
så efter ett tag så sprang vi också ner dit och gjorde dom sällskap, dock så va de innifan med lite folk.
inte så vidare konstigt kanske, men när ja pratar med en annan kompis så va de tydligen mkt folk
men vi gick därifrån kl 23.30, för då fick ja och niklas för oss att vi skulle förbi 8ball en sväng.
sagt och gjort, de gjorde vi. och där va hela ligan, riktigt skoj att träffa alla igen.
swedenrock micke anna lifh mfl.. även märta och chris va där.
men som sagt så  hade hela kvällen blivit helt konstig, så kl 10 i 1 så gick vi till sibylla och sen hem och sov ;D
Jävla trevlig kväll, men kunde väl kanske ha vart lite senare, kändes helskummt ;)

igår så va de dö-i-soffan-dagen. skönt som tusan att bara glo film och mysa.
kollade på en film, men niklas somnade efter typ 40 min, så ja fick kolla själv. ganska bra film, helt ok. skulle inte kolla på den igen, men bra tidsfördriv ändå.
de utvalda hette den.

var iväg till storvik i fredag och övernattade där. kändes helskummt att kommahem och sova och käka.
skönare att vara själv hemma i lägenheten, även om den måste piffas upp så känns de som om de är mitt hem nu. faktiskt. gick fort att vänja sig med det..

fick tillbaka på skatten också, mkt skönt att de inte va åt andra hållet. kan faktiskt behöva skärpa mig med pengar nu. inte slösa så mkt utan faktiskt börja ta ansvar..
ska på introduktion 9- 10 maj också. ska bli skoj.
måste ha lite stålars till de. fast ja tror dom bjussar på mat och så där.
Men de ska bli skönt att kunna få in lön på kontot igen. utan att man behöver känna att de kommer knappt räcka den här månaden.. trots att ja fick bra lön förra.. JAJA.

ikväll är de fotbolls träning och hockeymatch för niklas.. känns som om jag kan behöva vara hemma och plocka ihop bitarna av mitt liv lite granna här hemma. tillbringar alldelens för mkt tid hos honom nu för tiden. ajamen!

saknar min vän johanna med, känns som om de va tusen år sen jag såg henne, fast de va bara lite över en vecka sen.
 men hon blir borta i en och en halv månad nu (!) observera att så länge har vi inte vart ifrån varann på länge.. Jisses.
hoppas verkligen att de går bra för henne nu och att hon pallar med allt och sköter sig bra och får bra betyg. fast de är ja nästan övertygad om.. Min lilla bartender!

jäjä. nog uppdaterat här. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0