Glad jävla påsk!

Ligger hos niklas och påväg att klä på mig.
fest i torsdags, full som vanligt, men för en gångs skull va jag fullast också ;)
Så igår mådde jag ungefär som jag förtjänar. jajjamen..
ska iväg till mormor och morfar snart och käka JULSKINKA ;) Hur gott som helst.
ikväll är de ju nå skit på bolaget, så frågan e hur mkt folk de faktiskt ska ut ikväll.. Ganska många antar jag.
fast jag blir nykter och låter my dear supa sig full ist, hoppas att han kan sköta sig bara ;)

snart är de dags för en ny tatuering också, frågan e vad jag ska göra, har inte kommit på de än.. alltså de blir en fortsättning på min som jag gjort, och samma stil på de också, men ja vet inte hur jag ska göra. för vi lät handleden vara så jag kunde komma på något att göra., men jag har fortfarande inte kommit på . Attans, men den första har läkt nu iallafall, så de är bra, då kan man börja sola i kärringgrillen igen ;D haha..

ja men nå annat skit har väl inte hänt direkt, Näe men de här blir nog bra..

Hörs väl. adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0