Im just lucky!

17.30 och solen lyser fortfarande, HELT underbart väder.
somnade sent igår, så när niklas väcker mig halv 6 så är ja inte sådär skitpigg och trevlig.
men han åkte väl till jobbet och jag fortsatte sova en stund till.
vaknade vid halv 10, satte på tvn och fann naturkanalen! ;)
men mina ögon orkade inte vara vaken så länge, somnade om och vaknade vid halv 12 - 12
När niklas kom hem på lunchen, eller nått.. Puuh. tröttast..

men efter deeeh så pallrade ja mig ut på balkongen och tog en cigg, fortatte kolla på naturkanalen en stund till. Gick hem och lagade potatis och kött med broccoli och vitlökssås ;) MMMMMYYYCKEEET GOTT..

festat i helgen, två dagar, hm. inge vidare, så de blir nog en vit helg nu.
i fredags så hjälpte vi johanna och mackan att flytta, vart några öl och lite vin, ja har nog aldrig sett en människa såå full och go! haha..
Vaknade där vid 10 tiden på lördagen och niklas börja dricka de första han gjorde ;) en cigg på de också.
ja åkte hem och duscha å så och han åkte tillbaka och hjälpte flytta..
på eftermiddagen så hade han redan hunnit blivit lite full, så vi skulle försöka komma ikapp.
lindberg och brozon hängde på och niklas gick å la sig runt 00.40. BRA DÄR!
stoppade om sötnos och gick ut på 8an för att kika lite. somnade som en stock den kvällen också.

Lördag morgon och jag mår braa! deni. bra bra bra.. men de fanns en annan som inte mådde sådär super ;)
Skulle kirra lite vofflor tänkte jag. men niklas fick för sig att han skulle göra dom. sluta i katastrof och städ av kök, ja fick prova göra dom istället, funkade kalas den gången ;D
men älskling skulle bevisa hans kockkunskaper o gjorde världens godaste lassange ;) BRA BRA BRA! GOTT!!
tryckte i mig hur mkt som helst.
vart film och mys igårkväll samt ltie godis ;D
underbar helg.
Ses då. Tja.
Johanna , kom hem, nu nu nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0