Skärtorsdagen!

vem vet, man kanske ska klä ut sig till påskkärring ;)
Eller klä ut sig. de behöver man väl inte, skämmer skiten ur alla som man ser ut just nu iallafall!
Oduschad och håller på med tvätt just nu, klar om 10 min.
får vi se vad man kärlek gör då, för man blir ju dissad om hans bästis ringer, tackar!

Fick ett jävla bra besked idag. Fick jobbet på furuvik ;D så jääävla happy!
nöjdast i hela världen, en utav 3000 sökande. de tackar man för. underbart.
nu återstår de bara att se hur jag ska göra, om jag ska ta de och sitta å åka tusen mil om dagen eller om man ska ta och vänta på de som kommer i sandviken på Lss.. fast de lockar fan mera med furuvik ; )

ingen sol idag heller.. bara väntar på att solen kommer fram! ;)
hoppas hoppas till helgen ;D
ska till mormor och morfar på lördag och käka god mat och SKINKA ;) sen jul har jag längtat efter julskinka, men nu heter de väl påskskinka ;D Olala.

och hej och hå. nu ska ja springa ner och kolla till tvätten igen, de är väl flera som vill tvätta efter mig.. så man kan inte dra över på tiden heller.. attans jävla otur! men de löser sig, är dom snälla så kanske jag får tummla tills deras tvätt e klar. jaja, vi hörs väl

over and out!
Ps, johanna, de löste sig tillslut, duser vlket iq man är ;) TACKAR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0