Sovsvårigheter, SUCK!

Godmorgon, kl e 12.
ja de va tredje dagen i rad jag vaknar såhär sent :S
hatar deeeh! fast när ja väl tänker efter så spelar de nog inte sån stor roll..
De är tomt i sängen, och ensamnt, svårt att somna och sover kasst på soffan. fan fan fan fan.
Ont i ryggen, trött och outvilad. Hoppas det vänder när jag fått i mig lite frukost.

idag ska jag leka med min Niklas, vet inte vad han hade hittat på åt oss. kanske bara slappa hemma.
Helgen ska bli lugn, har jag bestämmt. sen får vi se hur de går med den saken.

Umgicks med frida igår, helt underbart väder, satte på mig jeansshorts och linne, skinnjacka och solbriller.
Vi gick ner på stan och käkade en glass, och sen vidare till mc donalds och köpte cheeseburgare ;D Mums.

vaknade och hade fått världens gulligaste sms. tack för deeeh!
nu några bilder sen helgen och igår!



                            En trött niklas!


                           Sommar och sol


                         Igår ute på balkongen!


                 Syskonkärlek, Tiffy och Jag



             Johanna                                     Lina
                                  ROCKNROLL!

Adjöken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0