Världens...

Tråkigaste kväll!

vaknade väl runt 10 idag..
gick upp och tog en cigg. glodde lite på tvn och mötte upp frida.
gick hem till mig, ja startade städningen och disken, tyckte att man var världens duktigaste.
lagade mat, vilket blev lax och ris med vitlökssås och stekt lök, hur gott som helst.
har fått frida att tycka om lax. haha sådeså, grym på mat ibland! ;)

Satt och väntade på att niklas skulle höra av sig, och när han gör de så säger han att han inte orkar ses ikväll, för trött :S happ, då sitter man här och vet att man har en sömnlös natt framför sig. egentligen borde jag väl inte bry mig, men eftersom jag vant mig med att han alltid ligger där brevid så känns de extra tungt när man hade tänkt sig en sak så blir de en annan, jaja. skitsamma.
kommer väl känna precis lika dant imorgon, för då kommer jag vara tröttast, utan sömn inatt kommer ja knappast vara vaken länge imorgon. men ja lär väl finna mig i de, är ju den som är envisast och mest surig jämt.. får vad man förtjänar.

ska försöka hitta på något att göra. kanske ska ta en sväng, ut och gå en stund för att ha något annat att tänka på, annars kommer jag röka mig inne och få canser. skulle väl vara på tiden isf.
skulle ha träffa malin igår, men de blev en massa anant ivägen eftersom de blev så sent, en annan dag då kanske.

har fixat mina naglar idag också, dom börjar bli så långa så jag gjorde en franskmanikyr nu.
dags att gå till jennie och fixa dom helt, måste bara få tid till det också.
imorgon ska jag hämta en telefon förhoppningsvis och sen även knata runt på stan med frida efter att hon vart på skatteverket, borde åka hem till mamma och pappa och hämta diverse papper och räkningar, men ja vill inte!
saknar min kära vän! min trogna och enda vän som förstår sig på mig och finns där fast man inte behöver säga något.
Nora nora nora nora..
kanske borde ta en sväng förbi storebror och Mio också, för längesen man sågs nu, men som vanligt så blir de ju så. Tiden räcker aldrig till för sånt..
och nu när johanna äntligen e hemma så blir de ju lite dåligt med lek där också. fast försående förståss..

finns väl inget mera att skriva, ser fram emot min kära tatueringstid snart också, för de är något som gör mig lugn, och något jag känner mig väldigt hemma med, christer e grym han!

Ringa till johan och kolla vad han gör nu, sen blir de nog tvn och slappa halva natten.
Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0