Bröllopsbestyr eller Hamnfest?

Slutade jobbet kl 4. åkte hem till johanna.
de såg precis ut som om hon just klivit upp hur sängen när jag kom ;)
well, vart väl lite snack osv, sen skulle hon ut i tvättstugen o dryga sig..

Haha, vi dryga lite med frida idag, vet inte om de va så uppskattat, hon stängde av telefonen kan man säga.
men bor man ihop med mig så får man tåla lite ;) haha då menar ja kanske inte lite, vem vet ; )

skönt att slippa sova hemma själv inatt. fast de visade sig att frida skulle sova hemma ändå, men ligga i min säng får hon då inte göra. snuskoo..

iallafall, när ja kom hit o frågade vad vi skulle styra upp ikväll så säger hon nått om bröllop.
men tjena jag har bara arbetskläderna på mig.
 men iof, tar johanna under axeln och låtsas att hon e apan ifrån furuvik (eftersom jag jobbar där och har såna kläder).
Ja tror vi skulle bli insläppta då.. men kanske inte ändå
sen ringer erik o frågar va vi ska göra, då tycker dom kanske att vi ska ner i hamnen och glo på segelbåtar, för de är ju nån hamnfestival i gävle..

ska upp09.00 imorgon, inte så taggad faktiskt.
visar sig hur de ser ut och vad som händer..
ha en trevlig helg, det ska jag försöka med!

"jimmy jansson" - tack för deeee!

Kommentarer
Postat av: Tina

bor du och frida ihop???

2009-08-23 @ 21:31:18
URL: http://tjina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0