godafton

Har varit ute hela dagen.
vakna ganska sent, runt 11 tiden tror jag.
prata lite med folk och sen hämtade erik upp mig.
åkte till winge en sväng o drack kaffe.
Åkte hem till erik och bara umgicks, skönt att bara vara.

skulle ha vart ut till norrsunde ikväll o umgåtts med folk.
men vart så struligt så jag hoppade av den planen.

vart jävligt fryssen hela dagen, satan va kallt de börjar bli. nu ska de bli skönt med en jävla utlandsresa.

har officiellt blivit sambo också, frida har flyttat in, de är trevligt ; )
men imorgon blir de sova själv om jag inte sover hos johanna imorgon, vi får la se..
men nu ska jag dra iväg. puss å kram hej


Du och jag föralltid. "vi skulle bli lyckliga ihop" -  dom orden värmde M. Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0