Hösten

sitter på bussen påväg in till jobbet. sjukt sliten eftersom jag inte la mig i tid igår.
som vanligt så fastnade man framför datan :S men fick en hel del utklarat faktiskt..
De e roligt vad vänner kan ställa till de för en, även om de inte är med flit.
Att bli behandlad som om man hade aids utav någon man inte känner för att vänner sagt att man är si eller så.. jaja men de har väl löst sig förhoppningsvis..

Umgicks med ekke i går, satan i gatan va jävla kallt de börjar bli i luften när solen inte ligger på.
En jävla isande kyla märkte jag. Kall innuti kroppen ta mej fan. trots att vi gick in o jag drack två koppar kaffe och la mig under ett täcke så frös jag satan. fötterna var iskalla.
Hösten närmar sig definitivt med stormsteg:/

Fyra timmars jobb väntar mig nu. först lite käk och sen kaffe.
Efter passet så åker jag hem till johanna, känner inte för att vara själv nu när frida inte heller ska vara i lägenheten. kommer hem tillbaka på söndageftermiddag efter 4 någongång.
sen e jag ledig hela veckan Skönt..!!
de känns lite vemodigt att behöva lämna furuvik för att börja på något nytt.
Något nytt som jag själv inte ens vet vad.. ?!
jag vill bara åka härifrån.. fick syn på en annons i tidningen igår., en lägenhet i costa del sol uthyres över vintern, nov-feb.
hur skönt skulle de inte vara att försöka få ett jobb där och bo där över vintern. säkert inte så varmt osv. men de är iallafall inge snö. man kan gå i långtröjor enbanrt.. mysss..
ska försöka tuta i erik någon sådan dumhet faktiskt. : )
Det brukar ju gå att lura honom till de mesta, mitt lilla gullpucko.

Näe, nu är ja pissigt jävla hungrig. satan i gatan, trots att jag åt halv 1 inatt. haha, jag vet, helt blåst!
saknar dig fortfarande massor. snart gått en vecka. dagarna kryper fram samtidigt som om dom bara försvinner.
Otroligt hur man ändrar på sitt sätt att se saker som jag nämnt i tidigare inlägg.
Du finns har inom mig i varje andetag älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0