I say a little prayer

hej.
idag har jag jobbat, första dagen på fem dagar.
hade hoppborgen, känns väl bra att ha en lugn karusell.
Den första timmen va toklugn, satt och tänkte en massa då..
vart himla jobbigt, tårögd o grejer, svårt att tänka på annat när man är själv.
men min lilla jim kom och pratade med mig. då fick ja anant och tänka på. sen rullade de på hela dagen.
mensåfort jag blir själv så tänker jag.
vart jobbigt idag när jag satt på bussen. musik och minnen.. tankar och funderingar.

Men nu kan jag prata med folk om det utan att börja gråta.
bara glada minnen, och en massa fina tankar..

Lurade hit erik och winge en sväng. vi skulle hämta släpvagn och flytta en soffa.
men de vart säng soffa byrå och massa andra smågrejer.
killarna vart lite sur.. haha..
fridas föräldrar va också här och hjälpte till. (Y) ; )

näe, imorgon e jag ledig. ska gå hem till erik och hälsa på.
frida jobbar förmiddag så jag vill inte vara ensam den stunden..
sen är de jobb hela helgen.. men nästa vecka ska vi iväg till eriks stuga och bara ta de lungt.
ska bli skönt att komma iväg.. vill även åka utomlands nu, tänka på annat och bara få vara..
de blir en resa, men jag vet inte vart riktigt , vet inte hur jag ska fixa de heller. men de löser väl sig  ; ) underbara kompisar, så de kommer fixa sig..

Min vän johanna har de även lite tufft, hoppas verkligen att det kommer lösa sig.
i detta fall kan man inte ge sig, utan man måste ge allt, till hundra procent. för annars kommer svinen fortsätta göra de dom är bäst på, vara just de, svin!!

ja de va väl allt för mig just nu.

Kom tillbaka. nu nu nu nu nu nu nu nu nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0