jobbet är mitt liv

puh. har en kladdkaka i ugnen, nyss ätit mig mätt och väntar på att energin ska komma så jag kan duscha.
vart en bra dag idag, jobbat som vanligt. känns som om de börjar bli mitt liv nu. men de är skönt.
ska räkna lite på hur mkt ja har jobbat förra månaden, tyckte ja fick för lite, men man vet ju aldrig.
imorgon e det jobb igen, och sen tors till lördag e de countryfestivalen.
jobbar förmiddag på torsdag, sen 13 timmar fredag o natt lördag. SKÖNT. vet att man lever iallafall
ska bli underbart att få vara ledig sön-tors va jag ser nu, men man vet inte de heller, finns möjlighet att dom ringer mig och tycker att jag ska jobba även då. och eftersom det är sista månaden så får man väl snällt tacka och ta emot, flera timmar destobättre.

idag ska ja inte göra ett skit heller. sova i tid? kanske kan bli så om ja blir trött i tid.
skulle behöva handla idag också, men ja tar de nog imorgon, har ingen lust idag, hade inte de igår heller. men de löser sig väl alltid sålänge jag har mat hemma så får ja leva på de.
 nudlar 10de till 27e e väl aldrig fel? haha hahaha

saknar min johanna, som vart på jobb hur länge som helst nu. kommer hem snart iaf. fyra dagar kvar nu bara.
Blir lugnt för mig framöver. ska försöka sluta dricka röka.. börja röra mig mera osv. less på hur ja ser ut i spegeln, även om ajg vet att de bara är en period, att jag ser mig själv annorlunda än andra..

har hitta en favvogrupp nu som spelas varm på spotify. Shinedown heter dom.

aja. tack för idag, slut för idag. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0