just another day of my life

vet inte vad jag ska skriva. tomt faktiskt.
eller hur jag ska skriva det kanske man ska säga..
sov hos N igår, mys, kolla på nå skräck. skönt med närhet ibland..
köpte även 1.2 kg godis typ.. haha
idag har jag itne gjort något alls betala alla mina räkningar, vilket alltid e lika roligt o sen storhandla på ica maxi. vilket också e de roligaste jag vet..

har precis gjort mig i ordning och är påväg till storvik.
mamma fyller år så ja ska väl dit o säga grattis iallafall..
hade inge pressentpapper så hon får skiten som de e bara.. hoppas hon blir nöjd.

annars då. jahapp..vet inte ja, jobbar i helgen som vanligt.. så de blir la lungt o skönt skulle jag tippa på.
skulle fått mitt simkort idag också, men NEJDÅ inte de heller.
fattar inte varför de ska ta sån jävla tid med saker o ting. blir snart irriterad.

saknar fröken fröjd. de va längesen nu, o söndag så kommer hon hem i åtminstånde 7 dagar... vi alla får slåss om henne.
jag först.. jaja. hörs å ses. nu bussen. hej!


bengan bengan bengan, Saknar dig och tänker på dig varje dag.
du fattas mig<3
begravnings snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0