Now all our memories, they're haunted

Finns inga ord att beskriva hur underbar du var för mig.
Det finns ingen som kan förstå hur saknaden efter någon kan vara så stor.
Gråten kväver mig
jag känner mig fast i min egen kropp, det kliar innanför skinnen och jag vill inte vara kvar här.
Kunde jag inte få följa med dig? Fan fan fan fan..

Du var den gladaste och mest positiva person jag kände. KÄNNER!!!
varför skulle de vara du? Finns det ingen annan som dom kunde ha tagit ifrån mig?

Vi hade planerat att jag skulle komma och hälsa på dig i nästa vecka när jag slutat på mitt jobb.
jag skulle åka ner till karlstad och vara med dig ett par underbara dagar. du skulle visa mig allt.
Hur ska jag kunna leva vidare med att veta att jag för sista gången såg dig för år och dagar sen.
Jag fick inte hålla dig en sista gång. jag fick inte se ditt leende en gång till.

Du är en sann krigare, men varför kunde du inte kriga lite till och överleva?
Hade inte saker blivit det samma?

FAAN  va jag saknar dig..sömnlöst och ensamt. jag vill inte vara ensam.
Du var den bästa personen och du gav mig mycket energi.
Sist vi pratade berättade jag hur mycket du betydde för mig. Jag hann säga hur mycket du gjort för mig.
Du sa "vi kan vara lyckliga tillsammans nu", Men vart är min lycka nu?
Kom tillbaka till mig. kom tillbaka och sluta skrämmas. NU NU NU.. de är inte roligt längre.

Ger din familj en stor kram och alla vänner som kännde dig och fick ta del utav dig och din underbara personlighet
Sov gott nu Mattias, Lova att komma och hälsa på mig snart!!!
Älskar dig!
9/11 - 86 -10/8-09 - OFÖRGLÖMLIGT!!


I can tell
I can tell how much you hate this
And deep down inside you know it's killing me
I can call
Wish you well and try to change this
But nothing I can say would change anything

Where were my senses?
I left them all behind
Why did I turn away?
Away

I wish I could save you
I wish I could say to you
I'm not going nowhere
I wish I could say to you
It's gonna be alright
It's gonna be alright

Didn't mean
Didn't mean to leave you stranded
Went away cause I didn't want to face the truth
Reaching out
Reach for me
Empty handed
You don't know if I care
You're trying to find the proof

There were times I'd wonder
Could I have eased your pain?
Why did I turn away?
Away

I wish I could save you
I wish I could say to you
I'm not going nowhere
I wish I could say to you
It's gonna be alright
It's gonna be alright
It's gonna be alright
Save you
It's gonna be alright
I wish I could say to you

We
Can pretend nothing's changed
Pretend it's all the same
And there will be no pain
Tonight
It's gonna be alright
It's gonna be alright
It's gonna be alright
Save you
It's gonna be alright
I wish I could say to you
I'm not going nowhere
I wish I could say to you
It's gonna be alright
It's gonna be alright
It's gonna be alright
Save you
I wish I could say to you
It's gonna be alright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0