Satt och funderade lite..

Jag har suttit och funderat lite.
åter igen kommit till det här med döden och livet.
Vad gör vi här? vad är våran mening?
vissa tar ju bara dag för dag och kör.
Jag har stannat upp och funderat.
Livet e BRA jävla långt, och vad ska vi me det till?
arbeta sova äta.

jag har alltid varit rädd för döden, alltid vela leva här och tyckt om det. har allt jag behöver här.
har aldrig förlorat någon nära. har aldrig kännt den sorg i själen.
Men nu när en försvann så insåg jag också att det blir många flera på min väg igenom livet.
Är det därför många gamla inte är rädd för döden, dom har inget längre att leva för?
att det bara är en utväg och det är den bästa vägen..
Jag vill fortsätta leva, det är inte det jag säger.
bara påstår att jag inte är rädd för döden längre. är lixom redo när den kommer..

Konstigt hur någonting gör att man ändrar hela livsuppfattningen.
Det är att påverka någon, som bara du kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0