shirley clamp - jag fick låna en ängel

Du var en riktig ängel, du var sann glädje i 22 år.
Jag har fortfarande svårt att förstå att det är sant. att det är DU!
känns som om man idag måste ta vara å varje minut man har. ett riktigt uppvak.
Att man ska se till att vänner och familj mår bra. och att man ska vara en bra människa mot alla.
precis så som du var. alltid snäll emot allt och alla.
vi skulle erövra hela världen. men med ditt leende hade du kunna kommit hur långt som hels..
vem kan säga nej eller emot en person med en sån livsglädje och värme som du hade?
Jag vart svag ifrån första sekund jag såg dig. Du tog dig till mig och kramade mig hårt.
Du sa alltid att mitt leende va så fint, att mina ögon var vackra.
jag kommer aldrig glömma första gången vi sågs.
jag kom hem till dig och spöade skiten ur dig på nintendo wii bowling, haha ; )
DU gav dig fan på att jag inte skulle få vara bäst. så du tränade och tränade, tillslut så var du lika bra som jag var, ibland till och med bättre. den kämparglöden och inställningen du hade till allt borde alla ha.
en sann krigare.

en fågel flög in i en kompis lägenhet och bara stirrade på mig igår, jag var helt säker på att det var du som tittade förbi och kollade att jag mådde bra. kan de verkligen vara sant?
och även om det inte var så, så får det mig att minnas dig och känna din närvaro trots att du är borta.
borta för alltid mattias, jag kommer aldrig mera kunna slå ditt nr och höra din röst ; )
Jag kommer aldrig mera känna dina varma kramar och ditt underbara skratt.
Obegripligt, du hade bara kunna stanna kvar.
Det är så många människor som behöver dig. men någon som behöver dig så mycket mera. Hoppas att dom som får lär känna dig nu kommer uppskatta och älska dig lika mycket som vi gör här, och att du fortsätter sprida glädje och kärlek vart du än hamnar. Jag kommer att se dig igen, jag vet det.




Du log mot mig, en sista gång.
Du var så lugn, som om du redan gett dig av.
Du såg på mig, att jag var rädd.

Hur kan man nånsin va berädd?

Jag fick låna en ängel,
som spred sitt ljus i mitt liv, i varje andetag.
Du togs bort från mig, alldeles för tidigt.
Jag fick låna en ängel för en stund.

Du gav mig allt ett hjärta kan.
Du lever kvar i mig, så länge livet ger mig tid.
Du sa till mig: Var inte rädd.

Men säg mig hur kan man nånsin va berädd..

Jag fick låna en ängel,
som spred sitt ljus i mitt liv, i varje andetag.
Du togs bort från mig, alldeles för tidigt.
Jag fick låna en ängel för en stund.

Min ängel..

Jag fick låna en ängel,
som spred sitt ljus i mitt liv, i varje andetag.
Du togs bort från mig, alldeles för tidigt.
Jag fick låna en ängel för en stund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0