Söndag, söndag.

helt död. helt slut i kroppen, vill sova men är rädd att ja kommer sova över tiden jag bestämt med hjärtat att käka.
Thompen hämta mig i gävle igår då mina vänner inte svara i telefonen så va ja helt utelåst. tackar!!

kl va väl runt 4 när ja ringde, stackarn låg o sov då. men klädde snällt på sig o körde mig runt halva gävle för att ja va tydligen i stigslund, o sen hem till bettan hämta nyckel till tim för att hämta mina saker o sen åka tillbaka till bettan o lämna nyckeln. jises. vilken resa

Började kvällen hos tim efter tre timmars nattsömn o jobb på dagen(Y).
Drack i mig mina grejer, men tror att nån måste ha tagit en cider eller två, får så många drack ja inte..
jaja iallfall, rätt trevligt folk faktiskt.
alla drog på hangloose o jag michan rickard o kim drog till tantgrön, satt där o snacka. kl vart så mkt att vi inte ens gick på krogen.
sen for alla åt olika håll o vi gick hem till michael o rökte vattenpipa o snacka. de va trevligt.

Idag e jag trött o sliten. känner mig slut i hela kroppen, men nu blir de furuvik heeela veckan.inte ledig förrns på söndag nästa gång. men nu går vi ner i öppettider. bara till fem ; ) HEELT underbart.
snart e säsongen över. vad hittar man på next då?


Godeftermiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0