mitt i natten

Sitter hemma.. kl e alldelens för mkt egentligen.
Jag har kommit på att jag älskar natten. jag älskar tystheten och ensamheten.
Att sätta på spotify och någon skön låt.

Har haft några fantastiska dagar nu med massa gitarrspel och trevligt folk.
Först i måndags åkte jag hem till jocke o lyssna på musik o myste bara..
Han e ju så duktig på att sjunga o spela gitarr..
sen tisdag köpte vi lite vin o satt hos jocke med maria och madde o spela.
sen onsdags var vi hemma hos mig med musik o vin.
idag var vi hemma hos malin med tacos och massa massa skratt. Otroligt vad vissa vänner kan få en att må så otroligt bra.. att bara kunna släppa lös o må bra. att vara kravlös o inte behöva tänka på vad man säger o tänker. att inte vara orolig för att få sig en käftsmäll av ord över något man säger eller gör..
Malin berättade även en sjukt rolig sak. Hon hade varit på klaras o käkat mat med "X" .
när "X" skulle ut o röka så ser Malin hur X stoppar handen innanför byxorna, även trosorna. och sniglar med fingret på fönstret.. hahah.. jag trodde nästan att jag skulle ramla baklänges. fyfan vilken syn. att själv få sett detta skulle ja nog kunna ge ganska många pengar för  : P
Träffade även Lilla Wille idag. 4 månader gammal liten sötsak ;P bebisar luktar gott..

Har försökt o träna o träna på min egna lilla gura nu.. kan ta några accord, men de låter långt ifrån bra dock.. hoppas på att bli bra snart så man kan spela några låtar..
Melissa horn och greendays good riddance är några låtar jag vill kunna.. även hallelujah är på G.
de är svårt som tusan, men nu har jag inte ont i fingrarna längre iallafall. lite öm bara. men de är väl sånt man får stå ut med..

Jag planerar att göra en septum (stavas?) piercing också. sån där nosring. skulle vara så fantastiskt snyggt. hoppas jag passar i en bara..
nu är de mkt babbel bara.. nu ska jag sätta på lite mera musik o bara lyssna sönder.
imorgon är de iväg till norrsundet o lite fest. sen har ja ingen aning. men något bra blir de säkert ; )
SO LONG! LÅNGKALLSONG ; )

"jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder någonstans
jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans."
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0