114 timmar!

Kollade nyss i min t3a, hade fått ihop 114 timmar hittills ;D jag är bäässt!
har jobbat idag, jajamen, jobbar imorgon också, 6 till 3. Bra där.
sen lördag söndag också. men de är väl så närman vill få ihop pengar osv.. jobbat varje helg så länge jag kan minnas, både lördag och söndag. yes !

Vart en spontan fest igår. eller fest och fest, jag och johanna klev in på 8an och de va tre pers där.. BRA!
sen kom stubben som fyllde år, och vidare till elvis och lyssnade på jocke och anton, trubadura lite.
Sen vart de kareoke med kurt, Va lika kul som de låter..
jag och johanna sjön också, lät väl sådär kanske, bra låt iaf.. zombie!
Sen på natten där så skulle johanan promt på nå jävla efterfest, vägarrrr.. så ja tog en taxi hem jag.. somnade runt halv 6 efter att ha fittat mig lite i telefonen till erik.. annars en helt okej kväll trots allt.

Jobbade imorse kl 10, pigg dåva. fattar inte ens att ja orkar vara uppe nu.
ska snart gå och tvätta ansiktet och borsta gaddarna och krypa ner i sängen, är trött..
Skulle vart på något sminkparty idag, men ja orkade inte, så sjukt trött va jag!
JA men nog snackat, bara massa skit.
Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0