facebook is it!

ja satt och funderade över en sak.. Facebook heter det..
jag menar, alla har facebook, de är ju den senaste inne grejen tydligen.
Och alla lägger upp bilder på sig själv, naken eller mindre naken spelar ingen roll.
Full eller nykter spelar inte heller sån stor roll. fast dom flesta bilderna är alkoholrelaterade och hellst med någon form utav nikotin inblandad.. har ni någonsin tänkt på att arbetsgivare går in på facebook och kollar in era bilder ? ganska smart egenligen... ha...
man hör gärna av sig på måndagen på facebook för att "paxa" någon inför helgen, för att ringa redan på måndagen och fråga om nästa helg framstår ju nästan som desperat ..
och om man mot förmodan ringer till någon så snackar man oftast skit om någon, eller talar om för personen i andra luren saker som man fått höra i förtroende ifrån någon annan. VIlket liv. katastrof!

Var på utbildning igår, attityd och bemötande.. många trodde nog att den utbildningen var bra för mig. men ja skiter väl i vilket just nu, för dom är ganska snabba på mitt jobb att tala om för den ena eller andra vad jag ska ändra på eller inte.
ORKA! haha.. mkt positivt idag, undra varför man bara tar upp de negativa hela tiden ? verkar de som om ja inte har något postitivt att säga.. oo jo de har jag..
Efter utbildningen gick jag på stan med erik, vi fikade och sånt. sen gick ja hem till madde o somnade i sängen, trevligt sällskap.. vakande efter en timme och tyckte att jag var tillräckligt utvilad. pratade lite med henne osv. sen gick jag upp emot sandbacka och mamma hämtade mig på vägen.

somnade runt halv 12 igår, och vaknade halv 9. trots att ja lovade mig själv att försöka sova ut. hur gick de med det då? mm visst, inge vidare tydligen.
Får väl se om erik hör av sig snart då. han jobbade ju natt så han sover nog ett par timmar till..
ska hoppa in i duschen nu. får se om mina vänner kanske kan prova vara ärliga. eller?

1/3 får jag lägenheten, mm underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0