Då börjar vardagen igen..

Sitter på jobbet just nu.. fick  jobba lördag på HC idag!
Har varit sjukt hela julen och vart väl bra på nyårsafton.
valde att vara med familjen även då, så jag har tagit de lungt hela sista delen utav året!
Igår kom Märta hem ifrån Kanada, känns som om hon vart borta en evighet.. Kul att se henne..
Packade ur de sista ifrån lägenheten också. flyttar ju hem en liten kort sväng igen, måste försöka få tag på en egen lägenhet nu på en gång hellst. Hoppas att de kommer lösa sig för december lönen kommer bli skitdålig :S
Nöjd ändå med det gångna året, vissa saker mera än andra. men de har gått frammåt iallafall, på alla vis.

Frågan är vad man ska ta sig för 2009 då.
Inga löften, ingen press! Jag ska försöka att göra precis samma som alla år, det som faller mig in.
Hoppas på en utlandsresa, både till kanada och till utlandet, sen hoppas jag på att vintern går fort så det blir sommar igen.. värme fiiifan! sen vet ja väl inte om det är något speciellt. Hoppas på att man kan få ett heltidsjobb snart, slippa oroa sig för hur mkt man måste jobba för att få ihop allt. visserligen har de inte varit några problem alls hittills.
kanske blir så att man får jobba lite mera här nu också då, beroende på hur det ser ut, dom verkar ha omsättning på folk titt som tätt ;) men skit i deeeee.. skulle ha tatuera mig imorgon också, men vet inte om ja orkar eller har någon som hellst lust faktiskt... eller jo de har jag, men pengarna sinar ju :S borde inte ha några problem med det men då kan jag inte göra NÅGOT annat denna månad, så varför ska ja göra de nu. kan ju spara 500 nu och sen kanske 1000 till nästa. då har ja en till nästa månad..
Om man har tur så kommer ju ace ner hit till sverige nu i slutet av jan/ början av feb. då kan man ju faktiskt få en tatuering av honom gratis, för de tycker jag är mkt bättre  ;) hähä
aja. nu ska ja försöka att vakna till lite, helt vimmelkantig..
ställde kl på kvart i sju imorse, vaknade väl då (lite dåligt minne, tror jag vaknade) stänger av den och sover vidare. i paniken vaknar jag 20 över 7 och tror att ja kommer försent. men ikke..
hann lixom inte äta dock.. Somnade 11 igår kväll, så var av detta trötta helvete? JOOOOO, ja fick ett telefonsamtal kl 3 imose, Tadaaaah! tack och bock, jävla tidsskillnad gör mig galen! irriterande som tusan!

Näe men nuså, ge upp! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0