Hundvakt på bruket

Sitter hemma hos sötnötarna nu å passar isak och milton ;D
två riktiga smörklickar de där ;)
den ena typ skäller i sömnen och den andra är värsta yrvädret med svansen överallt ;)
skulle faktiskt kunna vänja mig med det här.. eller ja jag är nog lite för lat för att ha hund ;D
och så får man så dåligt samvete när den ena får ligga i soffan och klappas på och den andra är lite för stor för soffan.
Så man ropar på den andra som ligger i hallen, då blir de värsta hetset på dom å båda är jätteglada å svänger med svansarna åt alla håll och kanter ;D haha ja skulle nog inte klara av så många hundar, man får ju dåligt samvete för att man inte kan vara med båda lika mkt.. så nu ligger den ena på hörnet av soffan oklappad och den andra stora lurven ute i hallen och sover typ. tur att han är valp och trött så han sover mkt ;) hihi

Ska väl hem och sussa sen, ledig imorgon så får vi se om ja ska tillbaka hit imorgon å vara hundvakt  igen ;D de tyckte jag var roligt..
jaja.. nu ska ja fortsätta kolla på hells kitchen, nått jag sett hundra gånger, men i brist på annat..
mammi kommer å hämtar mig någongång vid 8a ;) Tjing sålänge

nu har pärlan fått internet och en dator, slut på sena nätter i telefonen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0