SJUKT

... Jävla förbannad. de va längesen ja va såhär förbannad...
Småungar som ljugar och snackar en massa skit, för sin egen vinnings skull..
sure ja brukar väl inte bry mig, men är så trött på en massa lögner..
Hur kan de bli mitt fel att någon jävla bondbrud sätter sig i sin jävla epa och KÖR FULL?
hur kan de på något vis bli mitt fel att jag berättade för henne att hon kan få åka med mig hem ?
Och att vi fixar så hon kommer hem, hur kan de bli mitt fel att hon har små störningar i hjärnan och ens tänker tanken på att köra full  när hon får skjuts, och att jag då är så dum och låter henne vara vuxen nog att hålla i sina nyklar själv när alla runt ikring mig varnade mig och sa att hon kommer åka full.. jaja.. hon va dyngrak och nu är väl alla arg på mig för att jag var ett sånt ashole och skällde ut henne med råger när hon väl steg ur bilen.. även att folk snackar skit om mig och inte ens ger mig en  chans att förklara mig? va är problemet med folk?? JA HAR NOG SVÅRIGHETER!!

Nä men visst så kan de väl vara, men nu har ja bestämmt mig för att gå ut ikväll.  jajajmen, ska bli redlös och vara sjukt otrevlig igen. de hade jag verkligen tänkt. för ja  bryr mig inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0