Skidtävling

hallå.
idag har ja vart uppe ganska tidigt, runt halv 11 tror jag..
bra där , hejja mig!
var iväg till norberg ikväll och kollade på lillebror när han åkte skidtävling, de va riktigt kul
hundra år sen jag kollade på något sånt nu, och dom kom trea, var stafett ;)
Fattar inte varför jag slutade åka, ja tycker fortfarande att det är kul, skulle vela ta mig ut i spåret själv.
men  nu är man förmodligen så ringrostig att man inte skulle ta sig någonstans varken klassiskt eller skate ;)
Imorgon är det fredag, fortfarande ledig, känns konstigt att inte jobba så mkt som ja gjorde förut, hoppas på att dom ringer in mig även någon dag. jobbar lördag och måndag. men de är så trist att inte få jobba typ som man gjorde innan.. jaja. va gör man, de är ju tydligen många extringar nu, och två st har fått ett vik, så förhoppningsvis blir de mera i februari!
Imorgon ska jag hem till malin och emelie har jag lova, sjunga lite kareoke . blir lugn men dom ska nog dricka och sen blir de nog krogen för deras del, hejja dom!

Aja. lugn dag, har prata med ace osv. som vanligt. kanske sverige är närmare än man tror ..

Märta min vän, tankarna är med dig och jag är alltid här.
Den lilla finns fortfarande allt för ofta i mina tankar, vackra vackra du!

Kommentarer
Postat av: flamman

Baby! We love you!!!

2009-01-23 @ 22:02:31
URL: http://flammango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0