Ständigt besviken..

yupp, så är det..
först förra veckan och sen igår och sen även idag..
att de är så svårt att hålla något man lovar, på fullaste allvar LÅT BLI ATT LOVA!!
jag har varit ärlig hela denna resa, sagt precis vad jag tyckt och hur jag vill ha saker och ting.
Om personen i fråga inte gillar de, well fine, thats ok. men om personen i fråga finner sig i de får dom rätta sig efter de också..eller åtminstånde komma med egna synpunkter på saker.. Men när personen bara e apatisk och tycker att allt är bra, då är de inte lätt. känns som om jag har haft ett sånt här "föhållande" förut. där man inte får någon kontakt..
well, nu får ja väl sjukt bra kontakt, faktiskt riktigt bra kontakt. men när saker upprepas och jag talar om att ja verkligen inte vill att han ska göra så, varför då göra om det? för att testa gränser, eller för att göra mig ledsen / förbannad. för mesta dels blir jag förbannad.. men ja har ingen lust att ödsla energi på personer som vill reta upp mig.
därför så väntade ja inte på telefonsamtalet idag, därför så hoppade jag in i duschen och lämnade telefonen i ett annat rum.. därför så tänker jag inte svara idag om personen skulle få för sig att ringa, jag kommer inte heller att prata med personen idag.. så är de bara. jag har mina principer, och dom är jag stenhårda på. fatta alla som skulle rövknulla mig om man aldrig sa vad man tyckte och tänkte.. bara utnyttja en hela tiden.. de är väl tur då att man har karaktär.. yes!

Pratade lite kort med malin idag, och har man tur så kanske man slipper sjunga sig hes ikväll, skulle vara trevligt att umågs, men som ja känner just nu så vill jag bara vara hemma och slappa, kollapå en film eller två. lite trött på livet igen ;D haha.. men även om de blir av så behöver jag förståss inte åka. men ja känner mig tvungen för att ja skulle behöva komma hemmifrån och göra något , inte bara sitta hemma å deppa...
Imorgon är de jobb som gäller börjar kl 10. sen är de innebandy på eftermiddagen, hoppas att jag orkar åka, för ja vill verkligen, men vet hur jag är med det, brukar aldrig orka ta med mig sakerna 9 på morgonen till jobbet, och sen vänta till kl 4 på eftermiddagen för att åka iväg och träna ;D men de är så förbannat kul, jag har glömt hur kul de är ..

Ikväll ska märta marre och emelie ut på grinladan;D haha känns som om de skulle kunna bli hur kul som helst..
eller ja de kan inte bli de blir nog. LALA. .. men nu ska ja väl ta å försöka klä på mig och göra något vettigt.. okeej ;D
AJA, hej sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0